Szerezd meg az alkalmazást
Send and receive anonymous messages

Get App to send and receive anonymous 💌 messages

  1. Tap “Share”
  2. Tap “Add to Home Screen”
Join Free
hu
Töltse le az alkalmazást
Névtelen Csevegőszobák, Ismerkedési szerepjáték véletlenszerű idegenekkel online
Nyissa meg a kamera alkalmazást a telefonján, és olvassa be a fenti QR-kódot
Select your language
✖️
Dél-Európa/

🇬🇷Athens

Fawlty towers εχεις δει;
Για μενα η καλυτερη κωμωδια εβερ
Εντωμεταξυ λεμε για ζομπια και εχει το αι αμ λετζεντ στο οπεν στην τιβι
Monty python and the flying circus?
Αν εχω δει; Αμε μινιστρι οφ σιλι γουοκς κτλ
Σαν βρικόλακες είναι όχι ζομπι
>>> Σαν βρικόλακες είναι όχι ζομπι Σαν αποτυχημενο cgi ειναι βασικα. Αν ειχαν κανονικα ζομπια θα ηταν πολυ καλυτερη ταινια
To Fawlty towers ρε με αυτούς δεν ειναι?
Οχι, μονο ο τζον κλις απο μοντι ειναι εκει. Ειναι δικο του, μαζι με την ξανθια που παιζει την γραμματεα, που μετα εγινε γυναικα του στην κανονικη ζωη
Αν δεν το εχεις δει δες το χτες. Και ετοιμασου να σου πεσουν τα νεφρα απο το γελιο
Όταν δεις το death of stalin θα το δω διαολε
Μην εισαι τετχοιος τωρα
ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ😂
Μην σωσεις και το δεις ποτε 😅
Αραμπαδες και καρουλια, ραπανακια και μαρουλια
Πως το ειχε πει ο ατιμος εκει πανω στο βημα της βουλης
Ωραια π ναι η Λιβαδειά χωρις καμιαν αιτιαα
Ελα το βρηκα
Αραμπάδες και καρούλια, ραπανάκια και μαρούλια μια παντόφλα στο κρεβάτι, βάσανα που 'χει η αγάπη ωραία που 'ναι η Λιβαδειά, χωρίς καμιά αιτία
Σουρεαλισμος στον σουρεαλισμο
Απο που είναι βρήκες?
Τι εννοεις;
Ειναι απο καπου; Δεν εχω ιδεα
Ειναι ποιημα ρε απο καπου,δεν το βγαλε ο γραμματεύς απ την γκλαβα του
Αρ γιου σουρ;
Ουαν χαντριντ περσεντ
Αντε ναηντι ναην
Απου που ειναι;
*απο
ΣυγγραφέαςΠροέλευση: Δεν πρόκειται για κάποιο κλασικό ή καταγεγραμμένο έργο γνωστού ποιητή, αλλά για ένα παλιό, ανώνυμο τετράστιχο που κυκλοφορούσε ως λαϊκό, αυτοσχέδιο ή «πειραχτικό» ποίημα χωρίς βαθύτερο νόημα
Αυτο λέει η γκουγκλ
Του λαου λοιπον
I guess?
Καλα το επαιξε ο γραμματεας λοιπον
Ρε φτάνει όλο μπλε βλέπω
Ε ΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ Κ ΚΑΝΑΣ ΑΛΛΟΣ
Δε φωνάζουμε
>>> Ρε φτάνει όλο μπλε βλέπω www.youtu.bew8hR50hBf28
Δν το πιάνει
youtu.bew8hR50hBf28
Τωρα;
😴😴
Δυστυχώς ναι........ ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ
ΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ
Εχω κι αλλο
https :m.youtube.comwatch?v=s_R1rK_OsxY&pp=ygU3zrXPh8-JIM-Ez4HOtc67zrHOuM61zrkgz4TOsSDOss67zrXPgM-JIM6_zrvOsSDOvM-AzrvOtQ%3D%3D
https:youtu.beJhSVQDaUNg4
Το κοψα γτ δεν το πιάνε,νμζα θα βαλεις τπτ τέτοιο 😂
Καλα εσυ εστειλες ολο το φισινγκ σκαμ λινκ